ちとと踊ろう

アクセスカウンタ

zoom RSS 【舞鶴・大濠公園】

<<   作成日時 : 2017/04/20 22:54   >>

トラックバック 0 / コメント 2

今日はマリンちゃんちへお邪魔しました〜

3月はぽーちゃんがお誕生日だったけど、
犬のケーキが用意できずに、
人間のケーキにプレート入れました^^;

お食事はマリンパパさんが買ってきてくれました!
ありがとうございました^^
画像



人んちのおもちゃ箱を物色するモノわん。
画像



モノわん、ビーズクッションが気に入ったようです。
大惨事になるのが怖くて、
買ってあげられません。。。
画像



夕方からみんなでお散歩へ〜
画像



八重桜がモコモコでかわいかったです!
画像



大濠公園は犬がたくさんいたけど、
モノわん、意外とお利口にお散歩できました。

わんちゃん、すごく久しぶりだったのに、
3色団子のワンパーク目指してました^^;
覚えてるんだね〜

みなさん、ありがとうございました☆

テーマ

関連テーマ 一覧


月別リンク

コメント(2件)

内 容 ニックネーム/日時
Thanks for finally writing about >y__E__z ___x_/EFu_u_O <Liked it!
Yvonne
URL
2017/04/27 12:14
I write a comment when I especially enjoy a post on a website or if I have something to contribute to the conversation. Usually it's a result of the
passion communicated in the post I browsed. And on this
article y__E__z ___x_/EFu_u_O.
I was actually excited enough to drop a comment :-) I actually do have 2
questions for you if it's okay. Could it be just me or do a few
of these comments appear as if they are coming from brain dead folks?

:-P And, if you are writing at other places, I would like
to keep up with you. Could you make a list the complete urls of your communal sites
like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?
Lacey
URL
2017/05/07 18:10

コメントする help

ニックネーム
URL(任意)
本 文
【舞鶴・大濠公園】 ちとと踊ろう/BIGLOBEウェブリブログ
文字サイズ:       閉じる